شناسهٔ خبر: 147110 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آزمون ورود به حرفه مهندسان در کردستان همزمان با سراسر کشور آخر هفته جاری برگزار می‌شود

مصاحبه مدیر کل راه وشهرسازی کردستان مدیرکل راه و شهرسازی کردستان از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در این استان همزمان با سراسر کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کردستان)، جهانگیر الیاسی مدیرکل راه و شهرسازی کردستان اظهار کرد: آزمون های ورود به حرفه مهندسان استان در هفت رشته مهندسی، معماری صلاحیت های (نظارت و اجرا)، عمران صلاحیت های(نظارت،محاسبات، اجرا)، تاسیسات مکانیکی صلاحیت های(طراحی، نظارت و اجرا)، تاسیسات برقی صلاحیت های(طراحی، نظارت و اجرا)، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک برای دریافت پروانه اشتغال به کار مهندسی  در  دو روز پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ مهرماه ۱۴۰۲ بطور همزمان با دیگر استانها  برگزار می‌شود.

الیاسی افزود: در آزمون این دوره  مجموعا ۳۵۳۱ نفر داوطلب شامل ۶۷۷ نفر خانم و ۲۸۵۴ نفر آقا در استان داوطلب شده و قرار است که در آزمون شرکت کنند.

وی ادامه داد:  آزمون ورود به حرفه مهندسی در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۰ و۲۱ مهرماه ۱۴۰۲ در دو نوبت صبح و بعدازظهر در سه حوزه سنندج ، سقز و قروه برگزار می شود.

الیاسی خاطرنشان کرد: ازمون سنندج در محل دانشگاه کردستان ، سقز در دانشگاه علمی کاربردی و قروه در دبیرستان نبی اکرم (ص) برگزار می شود.

وی گفت: شرکت کنندگان محترم آزمون به منظور دریافت کارت ورود به آزمون به آدرس های inbr.ir مراجعه و کارت خود را دریافت کنند.

به گفته مدیر کل راه و شهرسازی کردستان نتایج آزمون  نیز از طریق وب سایت دفتر مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی سامانه آزمون ها به نشانی inbr.ir اطلاع رسانی خواهد شد.