شناسهٔ خبر: 147147 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

حل مشکلات تعاونی مسکن والدین شهرک شاهد با جدیت پیگیری می‌شود 

دکتر حمزه لو مدیرکل راه‌وشهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه حمایت از تولید مسکن برای آحاد جامعه از سیاست‌های اصلی دولت و اولویت اساسی اداره کل راه‌وشهرسازی استان است، گفت: رفع مشکلات تعاونی مسکن والدین شهرک شاهد ارومیه با جدیت دنبال می‌شود تا مساله این تعاونی رفع و پرونده مشکلات آن بسته شود.

سید محسن حمزه‌لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی، با حضور در بین مردم و ساکنان اراضی شهرک شاهد ارومیه اظهار کرد: مشکل شرکت تعاونی والدین شاهد مربوط به ۳۰ سال قبل بوده که متاسفانه هیئت مدیره تعهدات لازم بر واگذاری اراضی سهم دولتی را انجام نداده و  در مرحله نخست باید مباحث حقوقی و قانونی شرکت تعاونی و نحوه فعالیت آن را حل و فصل نماید زیرا در این صورت می‌توان در راستای حل مشکلات بعدی گام برداشت.

وی ادامه داد: حل مشکلات مردم منطقه در مرحله اول در اولویت بوده و بر اساس دستور  مقام عالی استان و ریاست کل دادگستری و نیز تاکیدات دادستان مرکز استان مبنی بر حل مشکلات مردم منطقه ؛پیگیری های مستمر  برای  تعیین کاربری‌های خدماتی اراضی، بدون هیچگونه اختلاف نظری به جد در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: با توجه به کثرت جمعیت منطقه ضرورت تعیین کاربری های آموزشی؛ فضای سبز؛ بهداشتی  درمانی و خدماتی جهت رفاه حال ساکنین لازم و ضروری بوده و پیگیری های لازم جهت ارایه این خدمات از طریق دستگاه های مربوطه با مساعدت معاونت امور عمرانی استانداری در دستور کار دارد.  

وی با اشاره به ضرورت همکاری سایر دستگاه‌های متولی در پیشبرد طرح جامع شهری گفت: امیدواریم با مساعدت  دستگاه‌های خدمت رسان و مدیریت شهری مشکلات حاشیه نشینی در اطراف ارومیه حل شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: با تعیین تکلیف اعضای  اصلی  هیئت مدیره شرکت تعاونی و حل مشکلات حقوقی و قضایی این شرکت؛ روند اجرایی تعیین تکلیف این اراضی و پیگیری امورات اداری مربوطه تسریع می‌شود.

این جلسه  با پرسش و پاسخ اهالی منطقه  و بررسی مسایل و مشکلات اعضای این تعاونی تا پاسی از شب  ادامه داشت.