شناسهٔ خبر: 147219 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در اهواز و به صورت چهره به چهره؛

ملاقات هفتگی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان برگزار شد

ملاقات مردمی خوزستان مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از برگزاری جلسه ملاقات هفتگی به صورت چهره به چهره با ۲۶ نفر از شهروندان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، مسعود بیات منش، مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان، به همراه سید سروش نوروزی، رئیس اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان با ۲۶ نفر از شهروندان ملاقات کرده و مسائل و مشکلات آنها را بررسی کرد.

 بیات منش با اشاره به اهمیت پاسخگویی به موقع به درخواست های شهروندان اظهار داشت: جلسه ملاقات مردمی و عمومی و افزایش رضایتمندی مراجعین، تکریم و حل مشکلات آن ها به صورت هفتگی و منظم برگزار می شود.

وی افزود: پس از شنیدن صحبت های مردم به صورت چهره به چهره و آگاهی از قضایای مطرح شده دستورات لازم را برای رفع مشکلات و اجابت درخواست های ارباب رجوع در چارچوب قوانین و مقررات صادر می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد: در این جلسه که از ساعت ۱۳ تا ۱۵ برگزار شد و درخواست و مطالبات ۲۶ نفر به صورت چهره به چهره بررسی شد.

وی یادآورشد: در صورتی که مشکل و درخواست متقاضی، قانونی و در سطح اختیارات استان بوده اما از طرفی نیازمند دستور و مساعدت مدیرکل باشد می توان از ظرفیت برنامه ملاقات عمومی استفاده کرد.

بیات منش خاطر نشان کرد: بیشتر حجم مراجعان در خصوص موضوعات مسکن، املاک، شهرسازی و بازآفرینی شهری بود.