شناسهٔ خبر: 147237 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه وشهرسازی جنوب کرمان عنوان کرد ؛

رؤسای ادارات ستادی تراز و ستون اصلی اداره کل هستند

جنوب کرمان روسای ستادی مدیرکل راه وشهر سازی جنوب کرمان رؤسای ادارات ستادی را تراز و ستون اداره کل دانست و بر همگرایی بین این ادارات تاکید کرد.

 به گزارش پایگاه خبری راه و شهرسازی (جنوب کرمان )،ابراهیم امیری مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان درجلسه ای که با حضور رؤسای ادارات ستادی این اداره کل تشکیل شد بر نقش مهم ادارات ستادی در این اداره کل تاکید کرد و رؤسای ادارات ستادی را تراز و ستون اداره کل دانست و خواستار همگرایی ومشارکت در این ادارات در ساماندهی به امورات مردم شد.

 وی با توجه به جوان بودن کارکنان اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان، اظهار داشت: باید نقشی که همه ما در اداره کل ایفا می‌کنیم تحولی ایجاد کند تا مورد پذیرش مردم قرار بگیرد.

وی بیان کرد: شما باید یک برنامه تحولی با افق بلند مدت  در حوزه کاری خود تعریف کنید که در آن بشود همه پروژه های مربوط به این اداره کل را مردمی کرد. یعنی مردم مشارکت حداکثری در پروژه ها داشته باشند.

امیری افزود: در این موضوع نقش ادارات شهر ستان ها بسیار حائز اهمیت است و تصمیم داریم ادارات شهر ستانی را قوی تر از گذشته وارد چرخه توسعه منطقه کنیم.

 وی ادامه داد: با توجه به مردمی بودن دولت ارباب رجوع نباید در اداره کل راه و شهر سازی جنوب کرمان معطل بماند و باید سیستیم تعریف شود که مردم بتوانند به آنچه از اداره ما در خواست دارند به راحتی در دسترس باشد.

در این جلسه رؤسای ادارات ضمن اعلام نقطه نظرات خود بر هم افزایی عملکرد ستادی خود در ادارات تاکید کردند  مقررشد برنامه تحولی به صورت مسئله محور در جلسات آتی به همراه راه کار ارائه دهند.