شناسهٔ خبر: 147243 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

در سفر رییس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی به استان فارس انجام می‌شود؛

افتتاح ۲۱۲ کیلومتر آزادراه شیراز- اصفهان و ۱۰۲۰۰ واحد مسکونی در فارس

شیراز افتتاح آزادراه شیراز به استان اصفهان (ایزدخواست) به طول۲۱۲ کیلومتر و 10 هزار و 200 واحد نهضت ملی مسکن، ۱۰۱ کیلومتر بزرگراه، آغاز عملیات اجرایی ۱۹۶ پروژه راهداری و آماده سازی یک هزار و ۶۴۹ قطعه زمین برای طرح جوانی جمعیت در سفر رئیس جمهور به استان فارس انجام می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در سفر دو روزه خود به استان فارس با همراهی رییس‌جمهور، ضمن افتتاح ۲۱۲ کیلومتر از آزادراه شیراز-اصفهان، بازدید از فرآیند آزمون نظام مهندسی ساختمان استان، برخی پروژه‌های مسکن در این استان را افتتاح خواهد کرد.

افتتاح پروژه‌های راهداری استان، مراسم ازدواج آسان و واگذاری زمین در طرح جوانی جمعیت و شرکت در نشست شورای هماهنگی استان، بخشی از برنامه‌های روز نخست سفر وزیر راه و شهرسازی به استان فارس است.

در روز دوم سفر وزیر راه و شهرسازی به استان فارس، افتتاح ۱۰هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی و آغاز عملیات اجرایی ۵۵ هزار واحد در شهر جدید صدرا، مراسم آغاز احداث شهرک جدید ۵۰۰ هکتاری در جهرم و افتتاح بزرگراه جهرم-لار بخش دیگری از برنامه سفر وزیر راه و شهرسازی به استان فارس است.