شناسهٔ خبر: 147245 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با سراسر کشور برگزار می شود؛

آزمون ورود به حرفه مهندسی در روزهای  ۲۰ و ۲۱ مهرماه در خراسان رضوی

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در هفت رشته مهندسی به شکل تستی و به طور هم‌زمان در ۴ شهر استان خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، علی مظفری رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در ۷ رشته مهندسی در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ مهرماه در شهرهای مشهد، سبزوار، تربت حیدریه و نیشابور خبر داد.

رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل با اشاره به اینکه برگزاری این دوره از آزمون‌ها طبق اطلاع‌رسانی پیشین دومین دوره در سال جاری است، گفت: داوطبان این دوره از آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان می‌توانند در هفت رشته مهندسی عمران، نقشه‌برداری، شهرسازی، معماری، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی و ترافیک در صلاحیت‌های طراحی، نظارت و اجرا و رشته های صلاحیت طرح و اجرای گود، پی و ساز ه نگهبان و صلاحیت ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی شرکت کنند، وی همچنین اشاره کرد: ثبت‌نام دومین دوره آزمون‌ طراحی معماری در سال ۱۴۰۲ نیز به زودی و بلافاصله پس از اعلام قطعی نتایج آزمون قبلی، انجام خواهد شد.

 مظفری توضیح داد: در این دوره از آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان در مجموع ۱۳ هزار و پانصد و دوازده نفر شرکت کرده اند که ۱۰۵۲۸ نفر از آنها مرد و ۲۹۸۴ زن هستند.

به گفته وی، آزمون نظام مهندسی ساختمان در سراسر کشور و در ۴ شهر خراسان رضوی به صورت همزمان در دو نوبت صبح و عصر و در روزهای پنجشبنه و جمعه ۲۰ و ۲۱ مهرماه برگزار می‌شود.