شناسهٔ خبر: 147267 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دریافت نشان عملکرد برتر تهیه طرح‌ها و اجرای آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی آذربایجان غربی

دکتر حمزه لو ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان ملی زمین و مسکن کشور با اهدای نشان برتر عملکرد در تهیه طرح‌ها و اجرای آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی و لوح تقدیر تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، در طی مراسمی از عملکرد اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در حوزه آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی تجلیل به عمل آمد.

با توجه به اولویت تامین اراضی مسکونی برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن و تاکید وزارت راه و شهرسازی مبنی بر ضرورت تامین و آماده سازی اراضی تخصیص یافته برای این طرح‌ها و نظر به اقدامات انجام گرفته این تقدیر انجام شده است.

در متن تقدیرنامه معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان ملی زمین و مسکن آمده است: از زحمات و کوشش های همکاران اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در اجرای پروژه های آماده سازی این سازمان که گام موثری در پیشبرد اهداف دولت به خصوص اجرای قانون جهش تولید مسکن و قانون جوانی جمعیت می باشد تشکر و قدردانی می شود.

گفتنی است آذربایجان غربی در بخش آماده سازی اراضی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون ۴۳۰ هکتار زمین را آماده کرده و آماده سازی ۸۱۸ هکتار زمین نیز در دست اجراست.