شناسهٔ خبر: 147276 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی

جانشین پروری با تخصص،اخلاق ،رفتار و ادب همراه شود

محمدعلی زهر‌ه‌ای معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی، بر لزوم استفاده از ظرفیت بانوان در وزارت راه و شهرسازی در پست های مدیریتی تاکید کرد و گفت: در ادارات کل راه و شهرسازی استانها هم این مهم جدی دیده شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)،محمد علی زهره ای روز چهارشنبه در دیدار صمیمی با کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در محل سالن اجتماعات این اداره کل، با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان جزو ادارات برتر وزارت متبوع است،گفت: عملکرد و تلاش مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان  در اجرای طرح نهضت ملی مسکن قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه وزیر راه و شهرسازی ،اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان را از بهترین مجموعه های خود می داند،ابراز کرد: علیرغم وجود مشکلات فراوانی که  در اجرای طرح نهضت ملی مسکن وجود دارد این اداره کل عملکرد بسیار خوبی دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی،بر لزوم تقویت وضعیت اقتصادی و معیشت کارکنان در این وزارتخانه تاکید کرد و گفت: باید این مهم در اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان مورد توجه قرار گیرد.

زهره ای،نیروی انسانی را مهمترین سرمایه هر دستگاهی اعلام کرد و بیان داشت: باید پرداخت تسهیلات،بیمه تکمیلی و مسائل رفاهی و درمانی کارکنان در برنامه ریزی مورد تاکید قرار گیرد.

وی با بیان اینکه کارکنان از امتیاز مسکن بهره مند شوند،تاکید کرد: باید تمام نیروهای شاغل در این اداره کل از امتیازات لازم و کافی بهره مند شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی،بر لزوم استفاده از ظرفیت بانوان در وزارت خانه متبوع در پست های مدیریتی تاکید کرد و افزود: در ادارت راه و شهرسازی استانها هم این مهم جدی دیده شود.

زهره ای بر جانشین پروری در ادارات کل راه و شهرسازی در استانها تاکید کرد و گفت: جانشین پروری با تخصص،اخلاق ،رفتار و ادب همراه باشد.

وی در پایان بیان داشت: توجه به رفاه و معیشت کارکنان باید ویژه دیده شود چرا که نیروی انسانی در هر دستگاهی سرمایه گرانبها برای آن  مجموعه است.  

این نشست که  سه ساعت طول کشید بیش از 30 نفر از کارکنان  مشکلات و مطالبات خود را بیان کردند.