شناسهٔ خبر: 147281 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در نشست مشترک با مدیران اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام شد؛

بررسی موضوعات و مشکلات تعاونی های مسکن مهر خوزستان

راستگو معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از نشست مشترک با مدیران اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به منظور بررسی مشکلات تعاونی های مسکن مهر خوزستان خبر داد.

به ‌گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان؛ میثم آذر سا با اشاره به اهمیت حل مشکلات مسکن مهر استان گفت: به منظور بررسی موضوعات و مشکلات مسکن های مهر استان خوزستان نشست مشترکی با حضور اصغر رشنودی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان ، "محمد راستگو"  به نمایندگی از طرف سازمان ملی و مسکن کشور برگزار شد.

وی اظهار داشت: در این نشست که معاون تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان نیز حضور داشت راهکارهای حل و فصل مشکلات تعاونی های مسکن مهر ناتمام مورد بحث و گفتگوی طرفین قرار گرفت.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: اتمام و تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام مسکن مهر و تعیین تکلیف تعاونی های مسکن مهر یکی از مهمترین اولویت های کاری ماست که با جدیت تمام مسائل آن را پیگیری می کنیم.

آذر سا اضافه کرد: در این نشست همچنین پیرامون پیگیری مفاد تفاهم نامه مشترک فی مابین معاونت امور تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و سازمان ملی مسکن گفتگو شد .