شناسهٔ خبر: 147315 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت هفته نیروی انتظامی صورت گرفت؛

تقدیر مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از فرماندهی انتظامی استان

مدیرکل چ و ب همزمان با هفته نیروی انتظامی مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با حضور در محل فرماندهی انتظامی استان از تلاش‌های فرمانده و نیروهای انتظامی استان تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (چهارمحال و بختیاری)، حسینعلی مقصودی مدیرکل راه و شهرسازی استان در این دیدار ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، این مناسبت‌ها را فرصتی در جهت پاسداشت زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان و مأموران انتظامی دانست.

وی یاد و خاطر شهدای نیروی انتظامی به ویژه شهدای امنیت در سال گذشته و شهدای درگیری با اشرار و یگان‌های مرزی را گرامی داشت و برای روح این عزیزان طلب مغفرت نمود.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری به حوزه‌های ارتباط کاری این اداره‌کل و واحدهای مختلف فرماندهی انتظامی استان همچون یگان حفاظت از اراضی، پلیس راه و راهنمایی و رانندگی اشاره کرد و افزود: خوشبختانه ارتباط بسیار مناسبی در خصوص آزادسازی اراضی، شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز، اعمال محدودیت های موقت ترافیکی و بازگشایی در محورهای استان و همچنین در حوزه کاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی وجود دارد.

مقصودی ادامه داد: از ابتدای سال جاری یگان حفاظت از اراضی اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با همکاری نیروهای کلانتری در شهرهای مختلف استان طی ۲۴ مأموریت نسبت به رفع تعرض و آزادسازی اراضی ملی و دولتی به مساحت بیش از ۶۹۹ هزار متر مربع و ارزش بیش از چهار هزار میلیارد ریال و همچنین اجرای حکم به مساحت ۹۷۷ مترمربع به ارزش ۱۴ میلیارد ریال اقدام نموده است.

در این جلسه از فرماندهی، معاونین، تعدادی از واحدهای زیرمجموعه انتظامی چهارمحال و بختیاری و فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره‌کل راه و شهرسازی استان با اهدای لوح تقدیر شد.

انتهای پیام