شناسهٔ خبر: 147364 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خبر داد:

تشکیل ۵ گروه کاری در کارگروه امور زیربنایی خوزستان

کوچک معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از تشکیل ۵ گروه کاری و تخصصی در کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، شبنم کوچک‌پور با اشاره به تشکیل کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست خوزستان اظهار داشت: این گروه های کاری تخصصی برای بررسی ۲۶ طرح صنعتی، کشاورزی، خدماتی در این کارگروه مشخص و تشکیل شده است.

وی افزود: در این جلسات علاوه بر گروه آمایش سرزمین، آمار و محیط زیست که سال گذشته در شورای برنامه ریزی تصویب شد، ۵ گروه کاری توسعه و عمران به دبیری اداره کل راه و شهرسازی زیرساخت های توسعه به دبیری دفتر فنی استانداری، توسعه روستایی و عشایری به دبیری اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری، گروه کاری مدیریت بحران و پدافند غیرعامل به دبیری اداره کل پدافند غیر عامل استانداری و گروه کاری توانمندسازی و مشارکت های مردمی به دبیری اداره کل امور اجتماعی استانداری تعیین شده است.

کوچک پور تصریح کرد: این گروه های کاری در راستای تسریع در انجام امور محوله و با هدف خدمت رسانی مطلوب به شهروندان تشکیل شده است.

معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به لزوم تخصص گرایی در تصمیم گیری ها اظهار داشت: با تشکیل این گروه های کاری روند تصمیم گیری ها شتاب بیشتری می گیرد و در عین حال تصمیمات با پشتوانه علمی و تخصصی اتخاذ می شوند.