شناسهٔ خبر: 147385 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در بازدید از پروژه های نهضت ملی مسکن نیشابور مطرح شد؛

پایان عملیات اجرایی بیش از ۲ هزار واحد مسکونی تا دهه فجر در نیشابور

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: در نهضت ملی مسکن نیشابور تا دهه فجر امسال ۳۰۰ واحد به متقاضیان تحویل و عملیات اجرایی سازه بیش از ۲هزار واحد به تمام می رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، سومین سفر از دور دوم سفرهای استانی نهضت ملی مسکن با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی و هیات اداره کل راه و شهرسازی استان به شهرستان نیشابور انجام شد.
در این سفر فرماندار شهرستان نیشابور و معاونین اداره کل راه و شهرسازی، رییس راه و شهرسازی شهرستان نیشابور و نمایندگان دستگاه های اجرایی (بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، توزیع برق، اداره گاز، اداره آب و فاضلاب) و سایر مسئولین شهرستانی از روند پیشرفت پروژه های نهضت ملی مسکن شهرهای چکنه، بار و نیشابور جمعا به تعداد ۱۵ پروژه بازدید و در پایان با حضور در فرمانداری شهرستان و تشکیل جلسه شورای مسکن شهرستان نیشابور برگزار شد.
 از مهمترین مصوبات این جلسه می‌توان به پایان عملیات اجرایی سازه بیش از ٢٠٠٠واحد تا دهه فجر و نیز اتمام عملیات آماده سازی و زیرساخت‌های کلیه سایت‌ها به ویژه سایت ٣۶هکتاری نیشابور تا پایان آذرماه اشاره کرد.
همچنین مقرر شد حداکثر طی یک ماه آینده تعیین تکلیف زمین ١١٠هکتاری و سایت ویلایی نیشابور صورت پذیرفته و واگذاری زمین به متقاضیان واجد شرایط آغاز گردد.