شناسهٔ خبر: 147387 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۱۲۷ قطعه زمین رایگان به مشمولان جوانی جمعیت شهرستان کاشان واگذار می‌شود

مجتبی آراسته - اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان گفت: در حال حاضر ۱۲۷ قطعه زمین برای خانوارهای مشمول مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، جانمایی شده است که پس از سیر مراحل لازم به آنان تخصیص می‌شود.

مجتبی آراسته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ در خصوص وضعیت اجرای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اظهار کرد: در این شهرستان از متقاضیان ثبت نام شده در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن ویژه قانون جوانی جمعیت، بیش از یک هزار و ۵۰ نفر حائز شرایط هستند.  

وی افزود: در حال حاضر ۱۲۷ قطعه زمین در شهرک قطب راوندی تحت پلاک‌های ۴۴۶۳ و ۴۲۵۲ و ۳۹۱۳ فرعی از یک اصلی برای ۱۲۷ خانوار مشمول این قانون، جانمایی شده است که پس از سیر مراحل لازم به آنان تخصیص می‌شود.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان بیان کرد: با توجه به اینکه پیگیری‌های لازم برای الحاق زمین به محدوده شهری این شهرستان بعمل آمده است پس از تعیین تکلیف این اراضی، مابقی متقاضیان مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در اراضی فوق جانمایی خواهند شد.  

وی خاطرنشان کرد: مطابق با آیین نامه ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به خانواده‌هایی که فرزند سوم به بعدشان، پس از ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۰ (تاریخ تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) متولد شده باشند، در صورت واجد شرایط بودن زمین یا واحد مسکونی تعلق می‌گیرد.  

وی گفت: براین اساس متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام در این طرح، به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman. mrud. ir مراجعه کنند.