به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی، هادی بهمنی، رییس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان گفت: طی شش ماهه سال جاری ۳۳۱۹۷ تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای استان برقرار و نسبت به پاسخگویی آن اقدام شده است.
وی افزود: از کل تماس های ثبت شده با سامانه ۱۴۱ مرکز ۲۷۷۹۵ تماس با بخش گویا بوده و ۵۴۰۲ تماس توسط کارشناسان مرکز پاسخ داده شده است.
بهمنی در خصوص شکایتهای ثبت شده در سامانه ۱۴۱ تصریح کرد: از تعداد تماس های ثبت شده ۶۹۴ تماس در حوزه حمل و نقل کالا ، ۱۳۹ تماس در حمل و نقل مسافر و ۱۳۵۳ تماس در حوزه راهداری بوده که این شکایات با ارجاع به حوزههای مختلف رسیدگی و پاسخ داده شده است.
رییس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای خراسان جنوبی یادآور شد: کاربران جادهای میتوانند پس از برقراری ارتباط با این سامانه از خدماتی مانند آگاهی از وضعیت ترافیکی راهها ، وضعیت آب و هوای مسیرها ، انسدادها و یا محدودیتهای اعمال شده و ثبت شکایات در حوزه راهها بهرهمند شوند.
بهمنی با اشاره به اینکه سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات ۱۴۱ بهترین راه ارتباطی ما با مردم است خاطرنشان کرد: کارشناسان این اداره کل به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات مردم و رانندگان در خصوص وضعیت جاده ها و ناوگان حمل و نقل هستند.