شناسهٔ خبر: 147441 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در شمال شهر نجف آباد؛

احداث ۵۷۷ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن نجف آباد ۳۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد 

مرتضی فولادی رییس اداره راه وشهرسازی شهرستان نجف اباد رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد از پیشرفت فیزیکی ۳۶ درصدی۵۷۷ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شمال شهر نجف آباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ مرتضی فولادی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد در خصوص وضعیت طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان اظهار کرد: در این شهرستان بیش از ۱۵ هزار نفر برای بهره مندی از مزایای طرح نهضت ملی مسکن اقدام به ثبت نام کردند که از این تعداد بیش از هشت هزار و ۹۰۰ نفر متقاضیان شهر نجف آباد بودند.  

وی افزود: از افزون بر ۲ هزار و ۲۵۰ متقاضی پالایش شده برای بیش از ۶۰۰ متقاضی تخصیص پروژه شده است.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد خاطرنشان کرد: برای متقاضیان واجد شرایط شهرهای کهریزسنگ و جوزدان، پیش بینی تخصیص زمین در شهرهای نجف آباد و گلدشت در نظر گرفته شده است.    

وی عنوان کرد: احداث ۵۷۷ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شمال شهر نجف آباد در دست اقدام است که زمین آن از زمین‌های مازاد دستگاه‌های اجرایی بوده و کاربری آن از کشاورزی و باغی به مسکونی تعیین کاربری شده و در حال حاضر دارای پیشرفت فیزیکی ۳۶ درصدی است.  

فولادی ادامه داد: برای تامین زمین متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهر نجف آباد، یک قطعه زمین ۲۳ هکتاری با کاربری آموزش عالی به کاربری مسکونی تغییر داده شد و در حال سیر مراحل و اقدامات لازم برای واگذاری زمین است.  

وی گفت: برای طرح جوانی جمعیت شهر نجف آباد نیز ۱۰ هکتار زمین دیگر در مجاورت اراضی ۲۳ هکتاری، پیش بینی شده و در مرحله الحاق به محدوده شهری است که با توجه به ۶۶۰ نفر متقاضی طرح جوانی جمعیت شهرستان، پس از سیر مراحل قانونی به متقاضیان واگذار خواهد شد.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد خاطرنشان کرد: در راستای اجرای ماده ۱۰ جهش تولید مسکن، یک هزار و ۱۰۰ هکتار از اراضی در مالکیت شرکت عمران فولادشهر به سارمان ملی زمین و مسکن تغییر نمایندگی داده شد و اکنون به عنوان ظرفیت ویژه این شهر برای طرح‌های بلندمدت از جمله خدماتی و مسکونی و… قابل استفاده است.