شناسهٔ خبر: 147452 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستانهای ابهر، خرمدره وسلطانیه:

۱۰۰ نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهر صائین قلعه در صف انتظار تامین زمین هستند

سرداریان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستانهای ابهر، خرمدره وسلطانیه، گفت: از ۸۱۱ نفر متقاضی دریافت مسکن ملی در شهر صائین قلعه، ۱۴۸ نفر واجد شرایط دریافت مسکن شدند که از این تعداد برای ۴۸ نفر متقاضی زمین برای ساخت مسکن فراهم شده و برای ۱۰۰ نفر دیگر به دنبال تامین زمین مورد نیاز هستیم.

حمیدرضا سرداریان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر صائین قلعه اشاره کرد و گفت: ۸۱۱ نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند. 

وی، با بیان اینکه در شهر صائین‌قلعه با توجه به پالایش‌های انجام گرفته ۱۴۸ نفر متقاضی، واجد شرایط برای خانه دار شدن هستند، ابراز کرد: زمین برای ۴۸ نفر توسط اداره راه و شهرسازی به بنیاد مسکن شهرستان ابهر تحویل داده شده و در سه بلوک مسکن احداث می‌شود. 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستانهای ابهر، خرمدره وسلطانیه، به پیشرفت فیزیکی در این سه بلوک اشاره کرد و یاد آور شد: بلوک یک با ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی طی سال گذشته افتتاح شد و بلوک‌های بعدی هم با بیش از ۳۰ درصد و ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا هستند. 

سرداریان تاکید کرد: مشکل محدودیت الحاق به محدوده با توجه به نوع درجه خاک داریم و اینکه نبود زمین دولتی باعث شده تا در تامین زمین برای متقاضیان باقی مانده مشکل داشته باشیم.  

وی افزود: با تمام توان پیگیر حل این مشکلات هستیم و تنها هدف ما خانه دار کردن مردم است و برای تحقق این مهم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.