شناسهٔ خبر: 147523 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مشکلات اجرایی پروژه‌های راهسازی و مسکونی شهرستان ورزنه مرتفع شد

عکس خبر سفر شهرستان ورزنه در سفر مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به شهرستان ورزنه ضمن بازدید از طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان، چالش‌های اجرایی پروژه‌ها بررسی و مرتفع شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ بیست و پنجمین سفر شهرستانی استاندار اصفهان با همراهی علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان و دیگر مسئولین استانی به شهرستان ورزنه رقم خورد، که در طی آن ضمن بررسی مسائل و مشکلات پیش روی توسعه و آبادانی این شهرستان، از روند اجرایی طرح نهضت ملی مسکن بازدید بعمل آمد.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص دستاوردهای این سفر یک روزه اظهار کرد: در بازدیدی که از طرح نهضت ملی مسکن شهرستان ورزنه و اراضی الحاقی آن، در معیت استاندار اصفهان انجام شد موانع و مشکلات پیش روی این پروژه مورد بررسی قرار گرفت و جهت سرعت بخشی به اجرا، در گفت و گو با عوامل اجرایی بر نکات قابل توجه تاکید شد.  

وی افزود: در ادامه برنامه‌های این سفر، ملاقات مردمی برگزار شد که نمایندگان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با حضور در محل برپایی این برنامه، ضمن دیدار و گفتگوی بدون واسطه با ۱۰‌ها نفر از مردم این شهرستان، مسائل و مشکلات آنان در حوزه راه و شهرسازی را مورد بررسی قرار دادند.  

قاری‌قرآن بیان کرد: جلسه شورای مشترک اداری استان اصفهان و شهرستان ورزنه با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار و در طی آن اهم موضوعات در حوزه‌های مختلف بررسی شد همچنین برای اجرای مصوبات زمان‌بندی لازم بعمل آمد تا در جلسات آتی موضوعات مورد پیگیری قرار گیرد.  

وی گفت: در طی این نشست ۲۱ دستورکار در حوزه‌های راه، زیرساختی، خدمات رسانی، واگذاری اراضی و… بررسی و مصوباتی نیز در حوزه راه و شهرسازی اخذ شد.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان عنوان کرد: اهم موضوعات مطرح شده در حوزه راه و شهرسازی شامل تامین آب طرح نهضت ملی مسکن، واگذاری پلاک‌های سایت اداری، تکمیل جاده ورزنه به اصفهان و… بود که پیرامون تمامی مباحث با مشورت اعضای شورا تصمیم گیری و موضوعات تعیین تکلیف شدند.