شناسهٔ خبر: 147579 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه:

۹۸ درصد راه‌های روستایی سرپل‌ذهاب آسفالت است

کرمی - مدیرکل راهداری کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه شاخص برخورداری راه‌های روستایی سرپل‌ذهاب را ۹۸ درصد اعلام کرد و گفت: ۲ درصد باقی مانده نیز در دست اقدام است تا شاهد انجام تعهد کامل دولت در این حوزه باشیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه) فریبرز کرمی در بازدید از محورهای مواصلاتی استحفاظی حوزه راهداری شهرستان سرپل‌ذهاب اظهار کرد: ۹۸ درصد از راه‌های روستایی حوزه این شهرستان آسفالت شده و ۲ درصد باقی مانده نیز در دست اقدام است.

وی درباره بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: این بازدیدها در راستای بررسی اقدام‌های انجام شده در حوزه راه‌های روستایی و محورهای مواصلاتی شهرستان برای پیگیری  و رفع مشکلات است.

کرمی اظهار کرد: تمام راه‌های روستاهای بالای ۲۰ خانوار آسفالت شده و این در صدسال‌گذشته بی سابقه بوده که مرهون تلاش‌ها و پیگیری‌های استاندار کرمانشاه، معاون وزیر راه و شهرسازی و نماینده مردم غرب کرمانشاه بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه در جهت  تعهدات حوزه راه‌ها، رصد و انجام عملیات آسفالت برای باقی مانده راه ها برنامه‌ریزی کردیم،گفت: تلاش می شود در ادامه نیز مجوز لازم را برای روستاهای زیر ۲۰ خانوار که در تعهد دولت نیست در حوزه ساخت و نگهداری اخذ کنیم.

کرمی در پایان افزود: طی ۶ ماهه سال‌جاری، ۵۲ کیلومتر از راه‌های روستایی استان کرمانشاه عملیات آسفالت و ۷۰ کیلومتر عملیات زیرساخت انجام شده است.