شناسهٔ خبر: 147591 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری دوره آموزشی دعاوی ثبت و املاک در اداره راه و شهرسازی آذربایجان شرقی

دوره آموزشی با حضور سرپرست اداره امور حقوقی راه و شهرسازی آذربایجان شرقی و رئیس شعبه ۳۹ تجدیدنظر استان وسایر کارشناسان دوره آموزشی دعاوی ثبت و املاک و اسناد در سالن اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار گردید.

به گزارش پایگاه وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان شرقی)، الهام وهاب زاده سرپرست امور حقوقی و دعاوی اداره راه و شهرسازی در این دوره آموزشی گفت: دوره حقوق املاک و ثبت اسناد دوره ای کاملا کاربردی و پرطرفدار است که با بهره گیری از دانش تمامی کارشناسان و فرهیختگان در این زمینه تدوین و طراحی شده است.

وی افزود: هر فردی به علت اینکه جزئی از این جامعه ی قانون مدار است باید با انواع بخشنامه ها و قوانین مرتبط با ثبت و حقوق ملکی آشنایی داشته باشد و در این زمینه تجربه کسب کند تا بتواند هنگام نیاز در مورد املاک  و دارایی های خود، خرید و فروش و معاملات آنها تصمیم درستی بگیرد.

وهاب زاده با اظهار اینکه کلیه ی علاقمندان و دانشپذیران بعد از شرکت در این دوره می توانند بر تمامی مقررات و قوانین در زمینه ی ثبت اسناد و املاک اشراف پیدا کرده و مطابق با آن به عنوان کارشناسان حرفه ای عمل کنند.

این دوره  با حضور رئیس شعبه ۳۹تجدیدنظر استان در خصوص دعاوی ثبت و املاک و اسناد و سرپرست اداره امور حقوقی و دعاوی و سایر کارشناسان محترم در سالن اداره کل برگزار شد.