شناسهٔ خبر: 147660 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر دادستان مرکز آذربایجان‌غربی از اقدامات روبه‌رشد راه و شهرسازی

دکتر حمزه لو دادستان مرکز استان آذربایجان‌غربی گفت: راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی اقدامات درخشان و روبه‌رشدی را در بخش توسعه راه‌های ارتباطی استان و افزایش ایمنی ترددها داشته و این عملکرد قابل تقدیر است.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان‌غربی)، حسین مجیدی در جلسه بررسی عوامل تاثیر گذار در تصادفات درون شهری و برون شهری  و اهتمام بر کاهش سوانح جاده‌ای، اظهار داشت: عملکرد راه وشهرسازی طی سال‌های اخیر به وضوح نمایان بوده و بسیار چشمگیر است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه، گفت: مطالعات راهسازی در ۳۷۰ کیلومتر از محورهای ارتباطی استان در دست اجراست تا امکان‌سنجی طرح‌های راهسازی ارزیابی و وارد مرحله اجرا شود.

سید محسن حمزه‌لو اظهار داشت: در کنار مطالعات راهسازی، اجرای طرح‌های راهسازی در بیش از ۴۶۰ کیلومتر از محورهای ارتباطی استان با بیش از ۴۰ کارگاه راهسازی در دست ساخت هستند.

وی ادامه داد: توسعه محورهای مواصلاتی در آذربایجان‌غربی با هدف کاهش حوادث جاده‌ای و همچنین سهولت تردد انجام می‌گیرد و این روند با قوت ادامه دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: در راستای توسعه راه‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی اقدامات چشمگیری صورت گرفته و طرح‌های قابل توجهی نیز در دست اجراست و افزایش ۱۷ برابری راهسازی در استان گواه بر این مدعی است.

حمزه‌لو افزود: میانگین سالانه راهسازی در آذربایجان‌غربی ۹ کیلومتر بوده که این رقم در حال حاضر به بیش از ۱۵۰ کیلومتر در سال رسیده و تلاشگران راه و شهرسازی با فعالیت شبانه‌روزی در کارگاه‌های راهسازی استان در حال توسعه ظرفیت راهسازی هستند.