شناسهٔ خبر: 147690 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان تایید شد:

موافقت با جانمایی شهرک مسکونی در خارج از حریم شهر آشخانه در راستای نهضت ملی مسکن

کارگروه امور زیربنایی خراسان شمالی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: با کلیات جانمایی یک شهرک مسکونی در خارج از حریم شهر آشخانه در راستای نهضت ملی مسکن در پنجمین جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان در سال ۱۴۰۲ موافقت شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، پنجمین جلسه کارگروه زیربنایی استان در سال ۱۴۰۲ در محل سالن جلسات مدیریت بحران استانداری به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور سرپرست اداره کل راه و شهرسازی به عنوان دبیر و مدیران و رؤسای سایر دستگاه های اجرایی برگزار شد.

سیدعلی میرکریمی، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی تصریح کرد: در این جلسه کلیات برنامه زیست محیطی مدیریت تالاب های آق قشلاق و طرح تکام(توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در جوامع روستایی) نیز به تایید رسید.

میرکریمی همچنین افزود: از دیگر مصوبات این جلسه، موافقت با جانمایی طرح های سرمایه گذاری در زمینه پرورش دام و طیور، گردشگری و کارگاه های تولیدی و صنعتی در سطح شهرستان های استان بود.

دبیر کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان در پایان خاطرنشان کرد: جانمایی دو محدوده جهت الحاق به محدوده شهر آشخانه در راستای نهضت ملی مسکن نیز در مرحله تشکیل پرونده می باشد که با عنایت به تاکیدات معاون محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری مقرر گردید پاسخ استعلام دستگاه های اجرایی با قید فوریت اخذ و نتیجه در اولین فرصت در دستورکار جلسه کارگروه زیربنایی قرار گیرد.