شناسهٔ خبر: 147719 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید از باند دوم محور کرمان-کوهپایه

کرمان با حضور سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان بازدید از باند دوم محور کرمان-کوهپایه رقم خورد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان ،با حضور رضا حافظی سرپرست اداره کل ،مسلم موسی زاده معاون مهندسی و ساخت ،روسای ادارت و کارشناسان مربوطه اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان صبح روز دوشنبه ۲۴ مهر ماه سال ۱۴۰۲ بازدید از باند دوم محور کرمان-کوهپایه صورت گرفت.

در این بازدید رضا حافظی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گفت: باند دوم محور کرمان-کوهپایه به طول ۲۵ کیلومتر که از این مقدار ۱۰ کیلومتر به بهره برداری رسیده است ،۹ کیلومتر در دست احداث و ۶ کیلومتر آن در آینده ساخته خواهد شد.

وی افزود: ۱۰ کیلومتر در حال احداث به مبلغ ۱۱۳ میلیارد تومان می باشد که امیدواریم تامین اعتبار این پروژه به موقع انجام شود تا بتوانیم هر چه سریعتر شاهد زیر بار رفتن این محور باشیم.

مسلم موسی زاده معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی ادامه داد: بر اساس فهرست بها سال ۱۴۰۲ ساخت هر کیلومتر جاده دشت با ابنیه فنی ۲۰ میلیارد تومان هزینه دارد، که بر اساس این برآورد ۶ کیلومتر مابقی ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه خواهد داشت.

موسی زاده تصریح کرد: در مصوبات سفر ریاست محترم جمهور مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان برای سه سال پیش بینی شده است، که تعهد تامین پنجاه درصد این مبلغ به عهده صنایع و معاون استان می باشد که تا کنون متاسفانه محقق نشده است.

وی افزود: اگر این مبلغ محقق شود در تسریع پروژه کمک شایانی خواهد کرد و در غیر این صورت می تواند به عنوان سدی بزرگ جلوی بهره برداری پروژه را بگیرد.