شناسهٔ خبر: 147728 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رتبه دوم سامانه ۱۴۱ استان اصفهان در پاسخگویی به شکایات کشوری

رتبه دوم سامانه 141 استان اصفهان در پاسخگويي به شكايات كشوري رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان از ثبت ۱۶هزار و ۳۵۵ شکایت طی شش ماهه ابتدایی سال جاری در سامانه ۱۴۱ استان اصفهان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ مریم تاکی اظهار داشت:  از میزان ۱۰۲هزار و ۴۵۳ شکایت ثبت شده در کشور، تعداد ۱۶هزار و ۳۵۵ شکایت، توسط اداره مدیریت راه‌های این اداره کل ثبت شده است، که به طور میانگین ۱۶ درصد کل شکایات ثبت شده و رتبه دوم ثبت پس از ستاد مدیریت راههای کشور است.

رییس مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان افزود: از این تعداد، ۱۰هزار و ۳۷ شکایت مربوط به مشکلات راه، ۴هزار و ۹۸۸ شکایت در حوزه باری، هزار و ۲۶۳ شکایت در حوزه مسافری، ۲۶ شکایت مربوط به عوارضی‌ها، امداد خودرو و مراکز رفاهی، ۲۲ شکایت در حوزه ایمنی حریم و راه و ۱۹ شکایت درخصوص ترانزیت باری بوده است.

وی بیان داشت: در این بازه مرکز مدیریت راه‌های کشور(تهران) نیز تعداد ۱۹هزار و ۲۹۸ شکایت به ثبت رسانده، که ۱۹درصد از کل شکایات ثبت شده کل کشور بوده و پس از آن سامانه ۱۴۱ استان اصفهان با ثبت ۱۶درصد از کل شکایات کشوری، رتبه دوم را داراست.

تاکی تصریح کرد: از مجموع شکایات ثبت شده در حوزه مسافر و بار، رسیدگی به پنج هزارو ۷۴۲ شکایت پایان یافته و حدود ۵۰۰ شکایت در جریان است.
رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با اشاره به اینکه بیشترین میزان شکایت ثبت شده در حوزه‌های باری و مسافری مربوط به شهریورماه است، گفت: بیشترین شکایات حوزه بار مربوط به عدم پرداخت کرایه و نرخ نامتعارف کمیسیون جهت حمل بار بوده و همچنین تاخیر بیش از اندازه در آغاز سفر و نقص فنی خودرو نیز بیشترین میزان شکایات ثبت شده در حوزه مسافری بوده است.