به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان شمالی)، علی پرتونیا سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: در بازدید از مجتمعهای خدماتی رفاهی، موارد مختلفی از جمله وضعیت نمازخانهها، سرویسهای بهداشتی، سیستم های گرمایشی و سرمایشی، رستوران، آشپزخانه، ورودی و خروجی و پارکینگ مجتمعها مورد بررسی قرار میگیرد.
پرتونیا با اشاره به فعالیت ۱۶ مجتمع خدماتی رفاهی در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی افزود: در بازدیدهای انجام شده تذکرات و اخطارهای لازم داده میشود و در صورتی که طی ۳ مرحله اخطار، نسبت به رفع نواقص اقدام نکنند موضوع در کمیسیون تخلفات این اداره کل رسیدگی می شود.
وی تصریح کرد: مجتمعهای خدماتی رفاهی به منظور جلوگیری از پراکندگی واحدهای خدماتی در طول جادهها، فراهمکردن آسایش و رفاه بیشتر برای رانندگان و مسافران، تسهیل نظارت، افزایش ضریب ایمنی جاده ها و کاهش میزان سوانح رانندگی احداث شده است.
وی ادامه داد: کاربران جادهای درصورت مشاهده هرگونه تخلف و کوتاهی در امر خدمات رسانی از سوی مجتمعهای خدمات رفاهی، مراتب را از طریق شماره ۱۴۱ سامانه مرکز مدیریت راهها اعلام کنند.