شناسهٔ خبر: 147743 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی نیمه نخست سال جاری انجام شد؛

۲۸۶ بازدید از مجتمع‌های خدماتی رفاهی خراسان شمالی

مجتمع در نیمه نخست سال جاری ۲۸۶ بازدید از مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی خراسان شمالی انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان شمالی)، علی پرتونیا سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: در بازدید از مجتمع‌های خدماتی رفاهی، موارد مختلفی از جمله وضعیت نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، سیستم های گرمایشی و سرمایشی، رستوران، آشپزخانه، ورودی و خروجی و پارکینگ مجتمع‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

پرتونیا با اشاره به فعالیت ۱۶ مجتمع خدماتی رفاهی در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی افزود: در بازدیدهای انجام شده تذکرات و اخطارهای لازم داده می‌شود و در صورتی که طی ۳ مرحله اخطار، نسبت به رفع  نواقص اقدام نکنند موضوع در کمیسیون تخلفات این اداره کل رسیدگی می شود.

وی تصریح کرد: مجتمع‌های خدماتی رفاهی به منظور جلوگیری از پراکندگی واحدهای خدماتی در طول جاده‌ها، فراهم‌کردن آسایش و رفاه بیشتر برای رانندگان و مسافران، تسهیل نظارت، افزایش ضریب ایمنی جاده ها و کاهش میزان سوانح رانندگی احداث شده است.

وی ادامه داد: کاربران جاده‌ای درصورت مشاهده هرگونه تخلف و کوتاهی در امر خدمات رسانی از سوی مجتمع‌های خدمات رفاهی، مراتب را از طریق شماره ۱۴۱ سامانه مرکز مدیریت راه‌ها اعلام کنند.