شناسهٔ خبر: 147881 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد؛

ترافیک سنگین در محور شهریار – تهران

تردد ترافیک کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: در آزادراه قزوین – کرج محدوده پل کلاک، آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا و محور شهریار–تهران در برخی از مقاطع ترافیک سنگین گزارش شده است.

رضا روشنی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به تشریح وضعیت ترافیکی و جوی راه‌های کشور پرداخت و گفت: در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت مسیر رفت و برگشت تردد روان است.

روشنی افزود: در محور تهران – بومهن محدوده شهرک صنعتی خرمدشت ترافیک سنگین گزارش شده است و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

وی تشریح کرد: آزادراه قزوین – کرج محدوده پل کلاک، آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا، محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع با ترافیک سنگین همراه است.

به گفته روشنی بارش باران در برخی از محورهای استان های اردبیل، گیلان و مازندران و وزش باد وگردوخاک در برخی از محورهای استان های کرمان و سیستان و بلوچستان نیز گزارش شده است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور خاطرنشان کرد: محور چالوس واقع در استان مازندران، از مورخ ۲۳ مهر لغایت ۲۴ آبان، از ساعت ۶ الی ۱۶ روزهای یکشنبه تا سه شنبه هر هفته (به غیر از روزهای شنبه، چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه) به‌دلیل عملیات کارگاه جاده ای مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.