شناسهٔ خبر: 147890 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مسئول سرمایه گذاری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای کردستان خبر داد:

سه مجتمع خدمات رفاهی در کردستان به بهره‌برداری می رسد

کردستان مسئول سرمایه گذاری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای کردستان از بهره‌برداری از سه مجتمع خدمات رفاهی در استان تا پایان سال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کردستان) سید فرزاد سجادی مسئول سرمایه گذاری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کردستان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۸ مجتمع خدمات رفاهی در محورهای استان در حال فعالیت است، اظهار کرد: با بهره برداری از این تعداد مجتمع تاکنون برای ۲۸۵ نفر اشتغال ایجاد شده است.

مسئول سرمایه گذاری استان کردستان از افتتاح سه مجتمع خدماتی رفاهی دیگر در استان تا پایان سال خبر داد و افزود : یکی از این مجتمع ها در کیلومتر ۱۴ محور سنندج_کامیاران است که فاز یک آن بهره‌برداری شده و در ماه های آتی فاز دوم آن نیز به بهره‌برداری می رسد. وی در ادامه گفت: دو مجتمع دیگر نیز در کیلومتر ۱۴ محور قروه_سنندج و محور بانه_مریوان نزدیکی روستای سورن افتتاح خواهد شد.

سجادی با بیان اینکه هم اکنون برای احداث ۹ مجتمع خدمات رفاهی دیگر موافقت اصولی صادر شده و در حال استعلام است، خاطر نشان کرد: درخواست احداث ۱۵ مجتمع دیگر نیز در حال بررسی است.

مسئول سرمایه گذاری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کردستان در پایان اذعان کرد: در حال حاضر با هزار و ۶۰۰ کیلومتر محور بین شهری در استان به ازای هر ۹۰ کیلومتر یک مجتمع خدمات رفاهی وجود دارد، اما استان کردستان به واسطه وجود مرزهای سیرانبند و باشماق نیازمند ایجاد ظرفیت هایی بیشتر در خصوص سرمایه گذاری برای احداث مجتمع های خدمات رفاهی است.