شناسهٔ خبر: 147936 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت اقدام وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه منتشر شد؛

پیام مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

فلسطین در واکنش به اقدامات وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی، مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در پیامی ضمن محکومیت این وحشی‌گری صهیونیست‌ها، عزت مردم مظلوم فلسطین را خواستار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (چهارمحال و بختیاری)، مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

متن پیام حسینعلی مقصودی بدین شرح است:

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم

وَ ما لَکُمْ لا تُقاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَ الْمُسْتَضْعَفِینَ مِنَ الرِّجالِ وَ النِّساءِ وَ الْوِلْدانِ الَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنا أَخْرِجْنا مِنْ هذِهِ الْقَرْیَةِ الظَّالِمِ أَهْلُها وَ اجْعَلْ لَنا مِنْ لَدُنْکَ وَلِیًّا وَ اجْعَلْ لَنا مِنْ لَدُنْکَ نَصِیراً

این روزها دنیا با شدیدترین حوادث و مقابله با حقوق بشر مواجه است که توسط صهیونیست‌ها در حال رقم خوردن است و متأسفانه جامعه جهانی و سازمان‌های بین‌المللی در این خصوص سکوت کرده تا روز به روز به کشتار مردم بی‌گناه اضافه شود.

کشتار مردم بی‌دفاع و مظلوم در غزه و همچنین کودکان بی گناه موجب شده تا نفرت از رژیم صهیونیستی دوچندان شده و همه دنیا با هویت پلید و زشت این اشغالگران آشنا شوند.

صهیونیست‌ها با وجود پلید، جنایتکار و نژادپرست خود تاریخ معاصر بشریت را تیره و چرکین کرده‌اند و مصداق أُولَٰئِکَ کَالْأَنْعَامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ هستند و چشمان کور و سکوت حقیرانه‌ی سازمان‌های بین‌المللی و حقوق بشری زیر چتر کشورهای استکباری که محاصره ده‌ها ساله مردم مظلوم غزه و اکنون نسل‌کشی آن‌ها با سلاح‌های ممنوعه را نمی‌بینند؛ بر تداوم این جنایات دامن می‌زند.

بی تردید تداوم جنایات اسرائیل، تداوم بیداری وجدان انسان‌های آزاده و خشم ملت مظلوم فلسطین را در پی دارد، خشمی که در روزهای گذشته طوفان شد و بر سر وحوش صهیونیست آتش مرگ ریخت و گوشه‌ای اندک از طعم درد و رنج فلسطینیان را بر آن‌ها چشاند.

اقدام شجاعانه و فداکارانه و غرور آفرین ملتِ فلسطین در محاصره غزه نشان داد غده سرطانی اسرائیل به آسانی نابود شدنی است و منافع نابودی او برای همه جهانیان است و از سوی دیگر به سران کشورهای اسلامی نشان داد اتحاد آن‌ها، زوال زودرس اسرائیل را در پی خواهد داشت.

جهان اسلام بداند اسرائیل همچنانکه تهدید علیه بشریت است تهدیدی جدی برای خاورمیانه و سرزمین‌های اسلامی است و هرگز نباید فراموش کرد که آزادی فلسطین و قدس شریف نیز آرمان مشترک همه‌ی ملت‌های مسلمان جهان است.

اینجانب ضمن محکومیت اقدامات وحشیانه رژیم منحوس صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و کشتار بی رحمانه مردان، زنان و به ویژه کودکان مظلوم، بی‌گناه و بی‌پناه فلسطینی و بمباران مراکز درمانی خصوصا "بیمارستان معمدانی" برخلاف همه تعهدات بین‌المللی، از خداوند متعال نابودی این رژیم کودک‌کش و عزت و سربلندی ملت و مبارزان غیور فلسطینی و آزادی قدس شریف را خواستارم.