شناسهٔ خبر: 147956 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اراضی خدماتی شهرک والدین شاهد در آذربایجان‌غربی تامین شد

دکتر حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: اراضی مورد نیاز خدماتی، بهداشتی، درمانی، ورزشی و درمانی تامین شده و طی چند روز آینده تحویل دستگاه‌های اجرایی مربوطه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سید محسن حمزه‌لو با حضور در بین مردم و ساکنان اراضی شاهد ارومیه، در این رابطه اظهار داشت: حل مشکلات شهرک در اولویت بوده و در همین راستا ۸ هزار و ۴۵۰ مترمربع با صورت جلسه تحویل شهرداری شده تا احداث فضای سبز انجام گیرد.

وی ادامه داد: تامین زمین برای احداث مدرسه ۱۲ کلاسه تا چند روز آینده تحویل آموزش و پرورش می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: همچنین زمین برای احداث مرکز اورژانس و مرکز جامع سلامت تا آخر هفته تحویل علوم پزشکی می‌شود.

حمزه‌لو افزود: زمین با کاربری ورزشی تامین شده و آماده واگذاری اراضی به بخش دولتی و یا سرمایه‌گذار خصوصی هستیم تا توسعه بخش ورزشی این شهرک انجام گیرد.

وی با اشاره به اینکه زمین با کاربری انتظامی مشخص شده تا احداث پاسگاه انجام گیرد، گفت: این اراضی نیز تا چند روز آینده تحویل فرماندهی انتظامی می‌شود و در بخش احداث حوزه مقاومت بسیج و احداث سالن ورزشی بسیج اراضی تامین شده و به زودی تحویل سپاه خواهد شد.

مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: سازمان بهزیستی برای سه مرکز درخواست زمین داشتند که به زودی نیز اراضی این بخش را تخصیص می دهیم.

حمزه‌لو افزود: رسیدن به استانداردهای شهرسازی در اولویت راه و شهرسازی بوده این امر با جدیت دنبال می‌شود.

وی اضافه کرد: با تعیین تکلیف اعضای اصلی  هیئت مدیره شرکت تعاونی و حل مشکلات حقوقی و قضایی این شرکت روند اجرایی تعیین تکلیف این اراضی و پیگیری امورات اداری مربوطه تسریع می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: امروز تاکید مقام عالی استان و دستگاه قضایی حل مشکلات شهرک والدین شاهد بوده این امر با جدیت دنبال می‌شود.