شناسهٔ خبر: 147962 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اجرای ۱۵ کیلومتر عملیات زیرسازی و آسفالت راه‌های شهرستان میاندورود

مازندران-رمضانی مسئول نمایندگی راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان میاندورود از اجرای ۱۵ کیلومتر عملیات زیرسازی و آسفالت راه های اصلی-فرعی و روستایی این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد تومان در ۶ ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران، مرتضی رمضانی اظهار داشت: روکش آسفالت راه اصلی و فرعی  به طول ۱۱کیلومتر و راه روستایی به طول ۴ کیلومتر این شهرستان و با اعتباری بالغ بر۳۶ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: به علت کوهستانی بودن بخشی از محورهای فرعی این شهرستان به  منظور افزایش ضریب ایمنی محور مذکور دومین دیوار حائل در کوهدشت به طول ۴۰متر و عرض ۵ متر به بهره برداری رسید.

رمضانی به اقدامات ایمن سازی این اداره در سطح محورهای تحت پوشش خود اشاره و تصریح کرد: اقدامات ایمن سازی از قیبل تامین روشنایی و رفع خاموشی ، پاکسازی و زیبا سازی حریم راه ها ، شانه سازی ،رنگ آمیزی پایه های تابلو و نرده های پل ، آشکار سازی نقاط پر تصادف ، نصب انواع علائم اخطاری قوس ، مسیرنما و خطر نما ، تعمیر و بازسازی و نصب گاردریل ، ساماندهی و افزایش اثر بخشی علایم در طول محورها تنها بخشی از اقدامات ایمن سازی این اداره  است.