شناسهٔ خبر: 147997 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس حوزه بررسی های فنی راهداری استان خبر داد؛

موافقت با طرح اصلاح قوس مسیر کرسف شهرستان خدابنده

راهداری زنجان ارائه طرح محور ابهر خدابنده، کیلومتر صفر تا هشت، تقاطع میموندره، اصلاح قوس مسیر کرسف و فاز دوم محور آبی سفلی_محمود آباد شهرستان خدابنده در ششمین جلسه کمیته بررسی و تصویب طرح و پروژه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی( استان زنجان)، در ششمین جلسه کمیته بررسی و تصویب طرح و پروژه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای که به ریاست مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و با حضور معاونان اداره کل و رئیس راهداری شهرستان ابهر و اعضای کمیته و مهندسین مشاور طرح برگزار شد، محسن امیرخانی، رئیس حوزه مطالعات و بررسی‌های فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اظهار کرد: در این نشست نظرات کارشناسی اعضا مورد بررسی قرار گرفت و رفع موانع اجرای پروژه‌های شهرستان‌های ابهر و خدابنده به تصویب رسید.

به گفته امیرخانی، در این نشست مقرر شد احداث باند مجزا در محور ابهر_خدابنده با در نظر گرفتن یک دستگاه زیرگذر در تقاطع میمونده در دستور کار قرار گیرد.

رئیس حوزه مطالعات و بررسی‌های فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود: با ارائه طرح اصلاح قوس مسیر کرسف واقع در شهرستان خدابنده موافقت شد و در ادامه طرح محور فاز دوم آبی‌سفلی _محمودآباد شهرستان خدابنده مورد تصویب قرار گرفت.

وی گفت: پس از ارزیابی پروژه‌ها از سوی معاونین راهداری و فنی و روستایی اداره کل، اعضای کمیته و مهندسین مشاور ضمن پرسش و پاسخ در رابطه با هر یک از پیشنهادات تصمیمات لازم را اخذ کردند.