شناسهٔ خبر: 148035 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل خبر داد؛

تحویل زمین به همه متقاضیان واحد شرایط در شهر ابوزیدآباد

امیر حسین عصارزاده رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل گفت: در طرح نهضت ملی مسکن شهر ابوزیدآباد به تمامی متقاضیان حائز شرایط و تایید شده، زمین تحویل داده شده است و مبحث تامین خدمات نیز در دست پیگیری است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ امیرحسین عصارزاده رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل در خصوص وضعیت پروژه های مسکونی در این شهرستان اظهار کرد: شهرستان آران و بیدگل دارای چهار شهر سفیدشهر، نوش‌آباد، ابوزیدآباد و آران و بیدگل است که اقدامات لازم برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن این شهرها بعمل آمده است.  

وی افزود: در شهر آران و بیدگل برای ۹۱۰ نفر از متقاضیان حائز شرایط که واریز وجه داشتند در سه منطقه تامین زمین و برای متقاضیان جانمایی شده است همچنین مراحل الحاق اراضی نیز در دست پیگیری است.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل بیان کرد: در حال حاضر پروژه ۱۰۰ واحدی در شهر نوش آباد با تلاش‌های بعمل آمده ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش‌بینی می‌شود این پروژه تا سال آینده تکمیل و در اختیار متقاضیان این شهر قرار داده شود.  

وی با اشاره به اینکه به ۷۹ نفر از متقاضیان شهر نوش آباد نیز زمین بصورت مشاع اختصاص یافته است، افزود: در شهر ابوزید آباد در ۳ مقطع زمین در اختیار متقاضیان قرار گرفت لذا به همه متقاضیان حائز شرایط و تایید شده در این شهر زمین تحویل شده و بعضا در مرحله اجرای سقف هستند همچنین مبحث تامین خدمات نیز در دست پیگیری است.  

عصارزاده خاطرنشان کرد: در شهر نوش آباد متقاضی نهضت ملی مسکن بسیار و شهر سفیدشهر نیز فاقد زمین ملی و دولتی است از این رو تصمیم گرفته شد که درخواست الحاق زمین در نوش‌آباد مطرح شود تا بتوانیم طرح نهضت ملی مسکن سفید شهر را در شهر مجاور آن، یعنی نوش آباد پیگیری کنیم.  

وی در خصوص طرح مسکن مهر شهرستان آران و بیدگل اظهار کرد: پروژه ۳۹۰ واحدی از پروژه‌های نیمه تمام مسکن مهر در این شهرستان بود که طی سه سال گذشته به اتمام رسید و به متقاضیان تحویل شد.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل گفت: با پیگیری‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان، آماده‌سازی اراضی، تامین خدمات و زیرساخت‌ها شامل آب، برق، گاز، زیرسازی آسفالت، سنگ فرش و تمام نیازهای یک مجموعه شهری در این پروژه تامین شده و در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.