شناسهٔ خبر: 148098 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آسفالت محور آب‌گلور در دست اقدام است

آسفالت رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی ادراه‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: این اداره کل اقدام به انتخاب پیمانکار ذی‌صلاح در قالب فرآیند برگزاری مناقصه کرده و در حال حاضر زیرسازی و اجرای آسفالت محور آب‌گلور در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( روابط عمومی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال وبختیاری) علیرضا مالکی گفت: اجرای روکش آسفالت محورآب‌گلور شهرستان اردل به طول ۳.۵ کیلومتر یکی از مطالبات به حق اهالی این منطقه بود.

رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی ادراه‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: در راستای دولت خدمت‌گذار سیزدهم نسبت به تامین و تخصیص بخشی از اعتبار این پرژه اقدام شد.

وی ادامه داد: این اداره کل در همین راستا اقدام به انتخاب پیمانکار ذی‌صلاح در قالب فرآیند برگزاری مناقصه کرده و در حال حاضر زیرسازی و اجرای آسفالت محور در حال انجام است.

مالکی بیان کرد: اعتبار مورد نیاز این پروژه بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال است که تا کنون ۳۰ درصد این اعتبار تامین و ما بقی اعتبار نیز در جهت خدمت‌رسانی بهتر و بهینه به مردم این شهرستان در حال تامین و تخصیص است.

رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی استان گفت: این محور یکی از محورهای آنتنی شهرستان کیار و راه ارتباطی بیش از ۵۰ خانوار است که با تکمیل آسفالت این محور علاوه بر تسهیل در تردد جاده، شاهد کاهش مصرف سوخت و کاهش استهلاک خودرو خواهیم بود واین امر نقش بسزایی در رونق اقتصاد و گردشگری بخش و شهرستان دارد.