شناسهٔ خبر: 14810 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری جلسه شورای مديريت اداره كل راه و شهرسازی كهگيلويه وبويراحمد

جلسه کهگیلویه و بویر احمد جلسه شوراي مديريت اداره كل راه و شهرسازي كهگيلويه وبويراحمد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي كهگيويه وبويراحمد، با هدف تبين و برنامه‌ريزي اداره كل راه و شهرسازي صبح امروز جلسه‌اي با حضور معاونين و روساي اين اداره در دفتر مديركل برگزار شد.

در ابتداي اين جلسه مديركل راه و شهرسازي ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج از خدمات بسیج ادارات راه و شهرسازي تابعه استان در همه عرصه‌ها تجلیل کرد.

حسن فدایی مديركل راه و شهرسازي در ادامه جلسه افزود: در حوزه مديريت‌ها نقاط قوت و ضعفهايي وجود دارد كه مي‌بايست فعاليت‌ها را  دو چندان كرد و امواراتي راكه دچار ضعف هستند با درايت به حالت معقول و استاندارد رساند.

فدايي گفت: در مديريت‌ حوزه‌هاي فني و مهندسي در بخش راه و مسكن فعاليت‌هاي اجرايي به روش‌هاي سنتي بشدت پرهيز شود و جهت بهبود و ارتقاء كيفي كارها از سيستمهاي نرم افزار و استاندارد روز استفاده شود كه در اين فرايند شاهد كمترين خطا خواهيم بود.

وي افزود: حجم فعاليت‌ها در حوزه راهسازي- راهداري- مسكن و املاك داراي تنوع و زير شاخه‌های مختلف است كه نيازمند برنامه‌ريزي و تلاش جهادگرانه با هدف ارتقاء عملكرد اين حوزه‌ها مي‌باشد.

مديركل راه و شهرسازي در حوزه راه خواستار نگهداري راه‌هاي ارتباطي حوزه استحفاظي استان، احداث و توسعه راه‌هاي فرعي و روستايي طبق استانداردهاي وزارت راه و شهرسازي، بهره‌برداري و نگهداري از ماشين آلات راهسازی و راهداري جهت عمليات راهداري زمستانه، بهسازي و روكش آسفالت راه‌هاي اصلي و فرعي، ايمن‌سازي مسيرهاي ارتباطي استان از مديريت‌هاي مربوطه شد.

فدايي در حوزه شهرسازي به ساماندهي بافت‌هاي فرسوده، احداث ساختمان‌هاي عمومي و دولتي... و تدوين، كنترل و گسترش ضوابط و مقررات ملي ساختمان و فعاليت‌هاي نظام مهندسي اشاره كرد و گفت: سياست‌گذاري و تامين مسكن براي اقشار كم درآمد در قالب انبوه‌سازي و مشاركت در ساخت را از جمله مهمترين برنامه‌هاي اين اداره عنوان كرد.

نظر شما