شناسهٔ خبر: 148113 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اجرای عملیات بهسازی و آسفالت راه روستایی شهرستان آمل

مازندران-آمل رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان آمل از اتمام عملیات بهسازی و آسفالت راه های روستایی عبدالمناف و نِسل دهستان نمارستاق از توابع بخش لاریجان آمل به طول 5 و نیم کیلومتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران، جلیل محمدزاده اظهار داشت: بهسازی و آسفالت راه های روستایی عبدالمناف و نِسِل با مشارکت مردمی و انجام زیرسازی توسط پیمانکار طرف قرارداد شوراها و دهیاری محل و تامین و اجرای آسفالت توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مورد بهره برداری واقع گردید.

محمد زاده در ادامه گفت: بهسازی و آسفالت مسیرهای مورد اشاره که بدلیل وجود آستانه حضرت عبدالمناف مورد استقبال زائرین همواره از مطالبات مردمی از مسئولین و مقامات شهرستانی، استانی و کشوری بوده که با همت و تلاش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، پیگیری مسئولین و حمایت نماینده مردم شریف آمل در مجلس شورای اسلامی تحقق پیدا کرد.

وی تصریح کرد: راه روستایی به عنوان قسمتی از توسعه روستایی، یکی از فعالیت‌ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای را تشکیل می‌دهد که شامل حفظ و نگهداری راه‌های روستایی اعم از ترمیم و لکه‌گیری آسفالت، خط‌کشی راه‌های آسفالته، نصب علائم، شانه سازی و پاک‌سازی حریم راه‌های روستایی و ... است.

محمدزاده در ادامه به اقدامات عمرانی حوزه استحفاظی این اداره اشاره و تصریح نمود : عملیات روکش آسفالت محور قدیم آمل به بابل درحال اجرا بوده و طی روزهای آینده به پایان خواهد رسید همچنین قرارداد بهسازی و روکش آسفالت محورهای اوجی آباد به سرخرود و آمل به چمستان با پیمانکاران مربوطه منعقد و ظرف یک هفته آینده آغاز خواهد شد. از دیگر برنامه های با اولویت این اداره می توان به پروژه های بهسازی و روکش آسفالت محورهای آمل به امامزاده عبدالله (ع)، درویشخیل به فریدونکنار، آمل به واسکس و آهنگرکلا به سیرجارون اشاره کرد.