شناسهٔ خبر: 148133 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان؛

سامانه رسیدگی الکترونیکی به صورت وضعیت پیمانکاران پیاده سازی شد

امیر پورحیدر- اصفهان رئیس اداره آمار، فناوری اطلاعات و ارتباطات راه و شهرسازی استان اصفهان از اجرای سامانه رسیدگی الکترونیکی به صورت وضعیت پیمانکاران در حوزه های مسکن و ساختمان، مهندسی و ساخت و پیمان و رسیدگی این اداره‌کل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ امیر پورحیدر رئیس اداره آمار، فناوری اطلاعات و ارتباطات راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: با تلاش های بعمل آمده در راستای پاسخ گویی به نیاز دست اندرکاران طرح ها و پروژه های عمرانی و مدیریت فضایی یکپارچه، سامانه تحت web برای این منظور در اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان پیاده سازی شده است.  

وی با بیان اینکه امکان کنترل پروژه، امکان گردش کار و رسیدگی بصورت آنلاین و الکترونیکی با این سامانه امکان پذیر است، گفت: براین اساس فرآیند و روند اجرا در سامانه، از ثبت صورت وضعیت توسط پیمانکار، ارسال به ناظر پروژه، رسیدگی و پرداخت، گردش می‌یابد.  

رئیس اداره آمار، فناوری اطلاعات و ارتباطات راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اینکه در این فرایند تمامی گردش‌های دستی و سنتی حذف می شود، بیان کرد: از مزایا و قابلیت‌های سامانه تحت web، می توان به تمرکز همه ذینفعان بر روی اطلاعات یکپارچه، آرشیو الکترونیکی تمام اسناد و مدارک مرتبط با پیمان اعم از فایل قرارداد، عکس و نقشه، امکان تعریف امضاء الکترونیکی، امکان پایش و مانیتورینگ پروژه‌ها اشاره کرد.  

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، این نرم افزار در حوزه های مسکن و ساختمان، مهندسی و ساخت، پیمان و رسیدگی پیاده سازی و جلسات آموزشی مرتبط با آن نیز برگزار شده است.