شناسهٔ خبر: 148310 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خبر داد؛

اجرای ۱۵ برنامه به مناسبت هفته پدافندغیرعامل در اداره کل راه و شهرسازی گلستان

پدافند مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: در راستای نکوداشت هفته پدافند غیرعامل ۱۵ برنامه در حوزه های مختلف فرهنگی، حفاظتی و علمی در اداره کل راه و شهرسازی گلستان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، مهدی ملک مدیرکل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: برابر دستور ابلاغی از سازمان پدافند غیرعامل کشور در خصوص نکوداشت هفته پدافند، برنامه ریزی هایی در راستای گرامیداشت این هفته در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی قرار دارد.

وی افزود: این برنامه ریزی ها در جلسات کمیته پدافند اداره کل راه و شهرسازی که متشکل از معاونین و روسای اداره کل است، طرح شد و ۱۵ برنامه را شامل می شود.

ملک ادامه داد: نکوداشت هفته پدافند غیرعامل از ۳ لغایت ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۲ با شعار« پدافند غیرعامل، دفاع همه جانبی در برابر جنگ ترکیبی » و « ایران پایدار، به وسعت ایمان، به بلندای امید» در اداره کل راه و شهرسازی گلستان برگزار می شود.

وی افزود:  برگزاری مسابقات فرهنگی، توسعه و ترویج فرهنگ پدافند غیرعامل، حفاظت سازمانی، شناسایی نقاط آسیب پذیر درون سازمان و رفع آن ها، رونمایی از نقشه های پدافند غیرعامل تعدادی از شهرهای استان(پیوست طرح های تفصیلی شهرها)، بازدید میدانی از بخش های مرتبط با پدافند غیرعامل اداره کل و... بخشی از برنامه های این اداره کل در راستای نکوداشت هفته پدافند است.