شناسهٔ خبر: 148377 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ملاقات مردمی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی برگزار شد

دیدار مردمی مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی با حضور در جلسه ملاقات عمومی به صورت چهره به چهره با تعدادی از شهروندان ملاقات و مشکلات را از نزدیک بررسی و تصمیمات لازم اخذ شد.

به گزارش پایگاه وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان شرقی)، امیر بخشی زاده مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی به همراهی معاونان با شهروندان ملاقات و مسائل و مشکلات آنها را بررسی کرد.

بخشی زاده با اشاره به اهمیت پاسخگویی به موقع به درخواست های شهروندان اظهار داشت: جلسه ملاقات مردمی و عمومی و افزایش رضایتمندی مراجعین، تکریم و حل مشکلات آن ها اولویت اول این اداره است.

وی افزود: پس از شنیدن صحبت های مردم بصورت چهره به چهره و آگاهی از مشکلات مطرح شده دستورات لازم را برای رفع مشکلات و اجابت درخواست های ارباب رجوع در چارچوب قوانین و مقررات صادر می شود.

ملاقات مردمی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی، بصورت هفتگی برگزار و متقاضیان جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق تماس با شماره ۳۳۶۹۱۶۰۲ و یا بصورت حضوری به واحد روابط عمومی واقع در سربالائی ولیعصر- اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی ساختمان دوم طبقه دوم درخواست ملاقات عمومی با مدیرکل را ثبت کنند.