شناسهٔ خبر: 148394 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

عملیات بهسازی و آسفالت محور روستایی کرباسو شهرستان نیمروز به طول ۸ کیلومتر 

روکش آسفالت رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نیمروز از اجرای روکش آسفالت و بهسازی محور روستایی کرباسو از توابع بخش سفید آبه شهرستان نیمروز به طول ۸ کیلومتر با اعتبار ۱۹۰ میلیارد ریال خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)،محمد رضا کوهکن گفت:با انجام عملیات مذکور تعداد ۱۰۰ خانوار از جمعیت روستایی استان از نعمت راه آسفالته بهره مند شدند.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت راه‌های روستایی به عنوان یکی از مهمترین زیرساخت‌های توسعه هر استان،تصریح کرد: احداث و آسفالت راه‌های روستایی و به تبع آن امکان و سهولت خدمات رسانی سایر ارگان‌ها باعث می‌شود اقتصاد روستاییان رونق گیرد و مهمتر اینکه از مهاجرت این قشر زحمتکش به شهرها جلوگیری می‌کند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نیمروز با تاکید بر اینکه نگهداری راه‌ها یکی از وظایف اصلی ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است، افزود: هدف از نگهداری راه، تقلیل میزان خرابی، افزایش عمر راه‌ها و کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه است.

کوهکن در خاتمه خاطرنشان کرد:تمام تلاش نیروهای راهداری، خدمت رسانی به مردم و کاربران جاده ای معطوف شده است که امیدواریم موجب رضایت مردم و کاربران جاده‌ای قرار گرفته باشد.