شناسهٔ خبر: 148465 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل؛

مسابقات ورزشی دستگاه های تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان قم برگزار شد

مسابقات ورزشی ادارات تابعه قم مسئول امور تربیت بدنی اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: جشنواره مسابقات ورزشی دستگاه های های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان با حضور پرشور کارکنان در رشته های ورزشی مختلف برگزار شد و نفرات برتر معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (قم)، مرتضی اسدی اظهار کرد: جشنواره ورزشی کارکنان وزارت راه و شهرسازی در استان قم با حضور ۱۲۰ نفر از کارکنان از هفته گذشته شروع شد و امروز سوم آبان ماه همزمان با آغاز هفته پدافند غیرعامل نفرات برگزیده معرفی شدند.

وی افزود: این مسابقات در رشته های ورزشی انفرادی و گروهی با حضور و استقبال پر شور آقایان و بانوان برگزار شد.

اسدی گفت: در رشته پرتاب دارت سعید اسماعیلی از اداره کل هواشناسی، رشته تنیس روی میز حامد هاشمی مقدم از اداره کل راه آهن، در مسابقه شطرنج عباس زارعی از اداره کل راه و شهرسازی، رشته شنا امیرحسین رحمانی از راه آهن و در رشته والیبال هم اداره کل راه آهن موفق به کسب مقام نخست شدند.

وی با اشاره به این که بانوان نیز در این دوره مسابقات شرکت فعالی داشتند افزود: در رشته دارت بانوان صدیقه صدیق و در رشته تنیس روی میز اکرم عنبر حیدری هر دو از اداره کل هواشناسی مقام اول را کسب کردند.

گفتنی است ادارات کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، بانک مسکن، هواشناسی، راه آهن، آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و پلیس راه  اعضای شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان را تشکیل می دهند.