شناسهٔ خبر: 148480 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

حضور کارکنان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین

راهپیمایی جمعی از کارکنان و مدیران اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین و در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی شرکت کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان) ، جمعی از کارکنان و مدیران اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان روز چهارشنبه با در دست داشتن پلاکارهایی با مظمون حمایت از مردم مظلوم فلسطین و انزجار علیه استکبار جهانی و رژیم اشغالگر قدس، در راهپیمایی باشکوه حمایت از فلسطین و در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی شرکت کردند.

همزمان با راهپیمایی بزرگ مردم ولایتمدار اهواز در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از رژیم جنایتکار و اشغال‌گر صهیونیستی مدیرکل و کارکنان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، با حضور در این راهپیمایی باشکوه، جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

مردم بصیر و همیشه در صحنه اهواز با راهپیمایی از میدان مولوی اهواز حملات گسترده و جنایت‌کارانه رژیم صهونیستی به غزه و کشتار مردم بی دفاع فلسطین را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی که پرچم‌های کشورمان و فلسطین را در دست داشتند، با سر دادن شعار ضد استکبار جهانی و ضد صهیونیستی خواستار توقف جنایات دولت جعلی اسرائیل علیه کودکان، زنان و مردم بی دفاع شدند.