شناسهٔ خبر: 148481 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در یک ماهه اخیر؛

۲ هزار و ۹۳۰ متر مربع از اراضی ملی استان خوزستان رفع تصرف فوری شد

یگان خوزستان فرمانده یگان حفاظت اراضی استان خوزستان از رفع تصرف فوری اراضی ملی در ۵ شهرستان در مجموع به مساحت ۲ هزار و ۹۳۰ متر مربع خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان خوزستان، سرهنگ فریدون عبادی فرمانده یگان حفاظت اراضی استان خوزستان اظهار کرد: در کمتر از یک ماهه اخیر، ۷ فقره تعرض به اراضی ملی و دولتی در شهرستان های اهواز، بهبهان، بندر امام(ره)، شوشتر و مسجدسلیمان از چنگال متصرفان خارج و رفع تعرض شد.

وی افزود: براین اساس، در مجموع ۲ هزار و ۹۳۰ مترمربع از اراضی ملی و دولتی این شهرستان ها با هوشیاری کارکنان فرماندهی یگان حفاظت اراضی استان خوزستان رفع تصرف فوری و به بیت المال بازگردانده شد.

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان خوزستان با بیان اینکه ارزش این اراضی در مجموع ۲۴ میلیارد تومان برآورد شده است، گفت: اراضی رفع تصرف شده در زمین هایی به مساحت ۲ هزار و ۹۳۰ متر مربع و به ارزش ۲۴ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان بوده است.

وی اضافه کرد: تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی استان خوزستان به صورت شبانه روزی و مستمر عرصه‌های دولتی را مورد رصد و پایش قرار می‌دهند و به محض مشاهده هرگونه تخلف بر روی اراضی ملی با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

سرهنگ عبادی خاطرنشان کرد: تلفن گویای این یگان به شماره ۱۶۵۶ شبانه روز آماده دریافت اخبار و اطلاعات همشهریان عزیز است.

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان خوزستان گفت: مردم عزیز استان خوزستان در صورت مشاهده موارد مشکوک تعرض و یا تصرف به اراضی ملی و دولتی می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز (۲۴ ساعته) با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ موضوع را گزارش کنند تا عوامل یگان حفاظت اراضی استان در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهند.