شناسهٔ خبر: 148497 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی؛

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در خراسان رضوی آغاز شد

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی ساختمان، تاسیسات و تجهیزات جانبی با حضور معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، مسوولان کشوری و استانی در نمایشگاه بین المللی مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، وحید داعی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان با هدف معرفی جدیدترین دستاوردهای صنعت ساختمان با محوریت ساخت داخل، معرفی توانمندی های این صنعت، شناخت زمینه های بالقوه در صنعت ساختمان، فراهم کردن زمینه استفاده از فناوری داخلی در ابر طرح نهضت ملی مسکن و همچنین هوشمندسازی این صنعت برگزار می شود.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی ادامه داد: این نمایشگاه با تاسیسات و تجهیزات و صنایع وابسته با حضور عباسی معاون وزیر راه و شهرسازی و برخی معاونین وزرا نظیر صنعت، معدن و تجارت، روسای اتاق های اصناف کشور، رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و جمعی از فعالان این حوزه در محل نمایشگاه بین المللی مشهد بر پا شد.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه به شکل تخصصی در زمینه های معرفی آخرین تولیدات، آسانسور و پله برقی، کاشی و سرامیک، شیر آلات، آشپزخانه و حمام و درب و پنجره گشایش یافته است و به بازدیدکنندگان ارائه خدمات می کند.

داعی عنوان کرد: تعداد کل مشارکت کنندگان این نمایشگاه ۱۵۰ شرکت است که ۸۰ شرکت از خراسان رضوی و دیگر شرکت کنندگان از استان های تهران، گلستان، یزد، آذربایجان شرقی، اصفهان، آذربایجان غربی، البرز، سمنان، کیش، کردستان و زنجان هستند که علاوه بر آن هیاتی از کشور آلمان نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

وی اظهار کرد: اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در این نمایشگاه شرکت و همکاران این اداره کل در غرفه واقع در سالن مفاخر پاسخگویی مراجعان عزیز در خصوص طرح نهضت ملی مسکن، بازآفرینی شهری و جوانی جمعیت هستند.