شناسهٔ خبر: 148509 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه کمیسیون ماده پنج بجنورد؛

توسعه پروژه بازآفرینی ارمغان بجنورد در خراسان شمالی تایید شد

کمیسیون ماده 5 بجنورد و اسفراین در خراسان شمالی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از تصویب و تایید توسعه پروژه بازآفرینی ارمغان بجنورد ( اراضی شرکت بازآفرینی شهری ایران ) در جلسه کمیسیون ماده پنج بجنورد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، سیدعلی میرکریمی گفت: جلسات کمیسیون ماده پنج شهرهای بجنورد و اسفراین با بررسی ۳۳ پرونده در محل سالن جلسات استانداری و به ریاست رشیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، میرکریمی، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان و مدیران عضو کمیسیون برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این جلسات تعداد ۳۳ پرونده ارجاعی به دبیرخانه کمیسیون مطرح گردید که ۱۵ پرونده مربوط به شهر اسفراین و ۱۸ پرونده مربوط به شهر بجنورد بود.

میرکریمی افزود: در جلسه کمیسیون ماده پنج بجنورد سایت پلان، نقشه اجرایی و پارکینگ ارائه شده پروژه بازآفرینی ارمغان بجنورد ( اراضی شرکت بازآفرینی شهری ایران ) به صورت ۱۰ طبقه روی همکف و زیرزمین و با تراکم ۲۸۵ درصد واقع در کوچه نظام الشریعه به تایید رسید.

وی اظهار داشت: در این جلسه نیز سایت پلان پیشنهادی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در گلستان شهر بجنورد در راستای طرح نهضت ملی مسکن به تایید کمیسیون رسید.

میرکریمی اضافه کرد: در جلسه کمیسیون ماده پنج اسفراین نیز از مهمترین پرونده ها می توان به درخواست تغییر کاربری و احداث بنای تجاری مسکونی اشاره کرد و پس از بررسی مابقی پرونده ها و اعلام نظر، تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان افزود: هم استانی های گرامی می توانند جهت اطلاع از آخرین مصوبات کمیسیون ماده پنج به وب سایت اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی به نشانی nkh.mrud.ir مراجعه کنند.