شناسهٔ خبر: 148510 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز تسطیح و آماده سازی سایت نهضت ملی مسکن شهر تفتان

سیستان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تفتان استان سیستان و بلوچستان از آغاز تسطیح و آماده سازی سایت نهضت ملی مسکن این شهرستان در گستره ۴۰ هزار متر مربع خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سیستان و بلوچستان، بهرام هاشمزهی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تفتان با بیان اینکه ساخت ۱۲۰ واحد مسکونی ویلایی طرح نهضت ملی مسکن در این سایت پیش بینی شده است، افزود: طبق تفاهم نامه، زمین مورد نظر بعد از آماده سازی برای اجرای ساخت واحدهای مسکونی ویلایی ۲۰۰ متری تحویل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان می شود.

وی ادامه داد: همچنین ۲۰ هکتار زمین دیگر در این شهرستان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در نظر گرفته شده است که بزودی عملیات تفکیک و آماده سازی آن نیز آغاز می شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تفتان بیان کرد: تاکنون هزار و ۶۰۵ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان در سامانه ثمن ثبت نام کردند که بعد از تایید نهایی واجدین شرایط، واحدهای مسکونی آنها توسط بنیاد مسکن احداث خواهد شد.

هاشمزهی خاطر نشان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی، شرایط اقلیمی و موضوعات فرهنگی شهرستان تفتان که با کمبود زمین مواجه نیست این امکان وجود دارد که واحدها به صورت ویلایی و تک واحدی ساخته شود.