شناسهٔ خبر: 148606 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اداره راهداری و حمل‌ونقل شهرستان بندر خمیر خبر داد؛

کاهش چشمگیر تصادفات شهرستان بندر خمیر در مهرماه سال جاری

کاهش چشمگیر تصادفات و توزیع اقلام در مهرماه سال جاری رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل شهرستان بندر خمیر از کاهش تصادفات در مهرماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: جهت افزایش ایمنی راه و ترددها ۳۰ کلاه ایمنی و ۵۰ شبرنگ ویژه احشام توزیع‌شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، آرش زاور رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده ای شهرستان بندر خمیر با اشاره به کاهش تصادفات در مهرماه امسال گفت: ماه گذشته هیچ مورد تصادف منجر به فوت در حوزه خمیر گزارش نشده است و در این راستا اداره راهداری خمیر ،توزیع کلاه ایمنی بین موتورسواران به تعداد ۳۰ عدد و توزیع شبرنگ مخصوص احشام به تعداد ۵۰ عدد را در دستور کار قرار داده است.

زاور افزود: در عملکرد مهرماه حوزه حمل‌ونقل بندر خمیر شاهد رشد بودیم و تعداد بارنامه‌های صادره به ۳۷۴۲۳ رسیده است و تناژ حمل شده نیز ۱۵۳۹۲۷۵۳۰ تن گزارش‌شده است.

رئیس اداره راهداری بندر خمیر به بهسازی مجتمع‌های بین‌راهی اشاره کرد و گفت: در ماه گذشته ۲۷ مورد بازرسی از این مکان‌ها را انجام دادیم تا نقص‌ها، کمبودها و شکایات ارسالی را بررسی کردیم.

وی در خصوص آخرین تفاهم‌نامه راه و شهرسازی با صنعت و معدن در خصوص تخصیص درآمدهای معادن به بهسازی راه‌ها تشریح کرد: برای بررسی این تفاهم‌نامه و نرخ پیشنهادی از مبدأ بندر خمیر، جلسه‌ای با حضور فرماندار، صابری ریاست اداره کالا و ریاست اداره شهرستان، مهندس زاور و ریاست صنعت و معدن شهرستان و اعضای انجمن شرکت‌ها و رانندگان در فرمانداری بندر خمیر برگزار شد.