شناسهٔ خبر: 148645 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری میزخدمت اداره راه وشهرسازی همدان در نماز جمعه شهرستان بهار

میز خدمت رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بهار گفت: همزمان با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور و استاندار همدان و فرماندار و نماینده مردم شریف شهرستان‌های بهار و کبودرآهنگ در مجلس، میزخدمت راه وشهرسازی در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان بهار برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری راه و شهرسازی(همدان)؛ امیر رشیدی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بهار گفت: همزمان با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور و استاندار همدان و فرماندار و نماینده مردم شریف شهرستان های بهار و کبودرآهنگ در مجلس و در راستای پاسخگویی به سوالات و رفع مشکلات مردم و جامعه هدف اداره راه و شهرسازی شهرستان، در میز خدمت این هفته نماز جمعه حضور پیدا کرد.

وی اظهار کرد: هدف از برپایی میز خدمت در مصلای نماز جمعه این است که مسئولان به صورت چهره به چهره با مردم دیدار کنند و از نزدیک با مشکلات آنان آشنا می شوند.

رشیدی در ادامه افزود: راهکارها و راهنمایی های لازم برای رفع مشکلات مردم و درخواست های آنان در میز خدمت به جامعه هدف ارائه می شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه برپایی میز خدمت رضایتمندی مردم را در پی دارد، گفت: با توجه به مشکلات مراجعه کنندگان و در خواست های مردمی در حوزه های مختلف، نیاز است که این برنامه ادامه داشته باشد.