شناسهٔ خبر: 148662 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تصویب ۲۸ طرح درکارگروه امور زیربنایی استان ایلام

کارگروه امور زیربنای ایلام.jpg کارگروه امورامورزیربنایی، توسعه روستایی، و عشایری، شهری وآمایش سرزمین و محیط زیست استان با حضور مجموعه اعضا برگزار شد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه وشهرسازی استان ایلام، فرشاد دوستی مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در خصوص جلسه کارگروه امور زیربنایی استان ایلام گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان به عنوان دبیرکارگروه امورزیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری، آمایش سرزمین و محیط زیست استان وظیفه دریافت و بررسی طرح های صنعتی، خدماتی و ... از طرف اشخاص حقیقی و حقوقی را برعهدا داشته و پس از کسب استعلامات لازم جهت بررسی و تصویب نهایی در جلسه مذکور مطرح می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: در جلسه اخیر که به ریاست استاندار ایلام برگزار شد از مجموع ۳۱ طرح که  مورد بررسی قرار گرفت با ۲۶ طرح موافقت، با ۲ طرح مشروط بررعایت تمامی ملاحضات موافقت اولیه، بایک طرح مخالفت وپیشنهاد شد مکان اجرای دو طرح نیز تغییر یابد.

حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام نیز در این جلسه با تأکید بر تصویب طرح‌ها با موافقت کمیته فنی گفت:  پیشرفت فیزیکی طرح‌های تصویب شده توسط دستگاه‌های مربوطه ارایه شود. 

وی با تاکید بر رعایت تمامی ملاحضات زیست‌محیطی و فنی در تصویب طرح‌ها، گفت: باید طرحها در اسرع وقت در کارگروه امور امور زیربنایی، توسعه روستایی، و عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست با رعایت همه ملاحضات و قوانین مطرح شود چراکه تصویب و تکمیل این طرحها در اشتغال و توسعه استان بسیار موثر است.