شناسهٔ خبر: 148767 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید سرزده استاندار از اداره کل راه و شهرسازی استان البرز

ببینید | بازدید سرزده استاندار از اداره کل راه و شهرسازی استان البرز استاندار البرز از اداره کل راه و شهرسازی استان بازدید کرد و موضوعاتی چون روند پاسخگویی به مراجعان املاک، شهرسازی، بازآفرینی و سایر قسمت‌ها و نحوه ارائه خدمات این مجموعه را به صورت میدانی رصد کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان البرز)؛ روز شنبه ۶ آبان ماه ۱۴۰۲ مجتبی عبداللهی استاندار البرز بدون اطلاع قبلی از اداره کل راه و شهرسازی استان بازدید کرد و موضوعاتی چون روند پاسخگویی به مراجعان املاک، شهرسازی، بازآفرینی و سایر قسمت‌ها و نحوه ارائه خدمات این مجموعه را به صورت میدانی رصد کرد.

در جریان این بازدید استاندار البرز با مدیرکل و کارکنان این اداره دیدار کرد و فرآیند انجام امور اداری و روند پاسخگویی به مردم را مورد نظارت قرار داد. وی با گزارشات مرتبط هر حوزه تخصصی در جریان شیوه انجام خدمات و فرآیندها قرار گرفت.

شایان ذکر است پیش از این نیز استاندار البرز به صورت سرزده از بسیاری دستگاه‌های اجرایی استان بازدید کرده بود که این اقدام از سوی ایشان با هدف مردمی‌سازی هرچه بیشتر دولت صورت می‌پذیرید و این بار اداره کل راه و شهرسازی استان به صورت حضوری موضوع بازدید بود.