شناسهٔ خبر: 148771 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری همدان:

تعریض و بهسازی محور قوزان-شریف آباد در دستور کار است

مهرداد آهکی مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از تعریض و بهسازی محور قوزان-شریف آباد شهرستان ملایر به طول ۱۲ کیلومتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان)، مهرداد آهکی مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان با بیان اینکه هم‌ زمان با اخذ مجوز و تعیین اعتباری بالغ بر ۲۷۰ میلیارد ریال برای محور قوزان-شریف آباد، بطول ۱۲ کیلومتر، از ابتدای سال ۱۴۰۲ این پروژه پیمان‌سپاری شده است، تصریح کرد: در این راستا هفت کیلومتر از این مسیر با اجرای عملیات خاک‌برداری و ساخت ۱۵ دستگاه پل در مرحله اجرای لایه‌های روسازی و... است که ۴ کیلومتر از آن بیس ریزی و آسفالت ریزی شده است.

وی اظهار کرد: هم اکنون عملیات ساخت راه روستایی بوستاندار-دارانی شهرستان تویسرکان به طول ۹ کیلومتر در دست اقدام این اداره کل است و ۶/۸۰۰ کیلومتر آن آسفالت ریزی شده است و امیدواریم در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز و... این پروژه سال آینده به بهربرداری برسد.

آهکی ادامه داد: عملیات تعریض محور کبودرآهنگ- خان آباد بطول ۳/۵ کیلومتر بصورت دو لاین با حداقل اعتبارات و با استفاده از ظرفیت اکیپ های امانی از اواسط مرداد ماه سال جاری آغاز شده بود که تاکنون ۳ کیلومتر آن به صورت تک لاین تعریض و بهسازی شده است و مابقی آن نیز در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان در پایان بیان کرد: از ابتدای سال جاری حدود ۲۰ کیلومتر راه روستایی در سطح شهرستان های استان همدان ساخته شده و بیش از ۷۰ کیلومتر از راههای روستایی همدان روکش آسفالت و بهسازی شده است.