شناسهٔ خبر: 14885 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در استان كهگيلويه و بويراحمد صورت گرفت؛

بازديد نماينده ولی فقيه از محورهای ارتباطی حوزه بخش مارگون

آیت الله ملک حسینی نمايند ولي فقيه در استان كهگيلويه و بويراحمد به همراه مديركل راه و شهرسازي و جمعي از مسئولين استاني از محورهاي ارتباطي حوزه بخش مارگون از توابع شهرستان بويراحمد بازديد كردند.

به گزاش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي راه و شهرسازي كهگيلويه و بويراحمد، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی عصر چهارشنبه در یادواره ۲۲ شهید منطقه مارگون از توابع شهرستان بویراحمد گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره دلاوردمردان هشت سال دفاع مقدس که رهروان واقعی نهضت عاشورایی امام حسین (ع) بوده اند، ضروری است.

آیت الله ملک حسینی در جمع روستائيان گفت: ساماندهی زیرساخت‌های فرهنگی و رفاهی مردم این منطقه محروم مورد توجه بیشتر مسئولان باشد.

وی بر تقویت زیرساخت‌های رفاهی مردم منطقه مارگون به ویژه تامین آب آشامیدنی و زیرساخت های ورزشی تاکید کرد و از اداره كل راه و شهرسازي و مسئولان اين اداره جهت آسفالت ۵ و نيم كيلومتر از محور ارتباطي مارگون-شهنيز - جوبريز كه با هدف رفاه  مردم اين منطقه بصورت ويژه انجام شد تقدير و تشكر كرد.

اجرای ۵  و نيم كیلومتر عملیات آسفالت در محور مارگون-شهنيز – جوبريز با اعتبار  ۲۲ ميليار ريال با هدف احداث محور ارتباطي مناسب مردم منطقه با روستاهاي همجوارو مركز بخش، افزايش رونق اقتصادي با داشتن مسيري مناسب جهت خريد و فروش محصولات كشاورزي مردم  در سال جاري به بهره برداري رسيد.

بخش مارگون از توابع شهرستان بويراحمد، با ۴۰هزار نفر جمعيت در ۹۵ كيلومتري مركز استان واقع است./

نظر شما